REGULAMIN DOMINO-APARTAMENTY


1. Domino-apartamenty świadczy usługi krótkotrwałego zakwaterowania bez dodatkowych świadczeń
wymaganych w obiektach hotelowych.


2. Doba hotelowa rozpoczyna się w dniu przyjazdu o godz. 14:00, kończy w dniu wyjazdu o godz. 10:00
(z wyjątkiem wcześniejszego uzgodnienia z właścicielem i opłaty 50zł. za każdą dodatkową godzinę)


3. Po przyjeździe osoba rezerwująca winna okazać ważny dokument tożsamości oraz wypełnić formularz
związany z pobytem w apartamencie.


4. Osoba ta bierze odpowiedzialność za wszelkie szkody i zniszczenia powstałe w wyniku nieprawidłowego
korzystania z urządzeń, sprzętów, miejsc itp.


5. Do korzystania z usług i przebywania na terenie obiektu upoważnia dokonana wcześniej rezerwacja oraz
uregulowanie całej kwoty za wynajem w dniu przyjazdu.


6. Cena za apartament uwzględnia opłatę miejscową.


7. Wykonanie usługi polega na przekazaniu czystego apartamentu gotowego do użytkowania i następuje
poprzez przekazanie kluczy, pilota oraz informacji o wyposażeniu wraz ze stanem technicznym
pomieszczeń.


8. Oddanie apartamentu przez klienta w dniu wyjazdu następuje na zasadach takich jak podczas
wydawania go do użytkowania.


9. Każda zmiana terminu przyjazdu lub wyjazdu (np. późniejszy przyjazd lub wcześniejszy wyjazd,
rezygnacja z pobytu) nie upoważnia do zmniejszenia kosztów pobytu i zwrotu jakichkolwiek środków
pieniężnych.


10. Wszelkie usterki wynikłe w trakcie użytkowania należy zgłaszać na bieżąco właścicielowi obiektu.


11. Za uszkodzone lub zagubione przedmioty oddane do użytkowania wypoczywający ponoszą pełną
odpowiedzialność materialną.


12. Szkody wynikające z nieprawidłowej eksploatacji wynajmowanych pomieszczeń powstałe z winy
korzystających z obiektu rozliczane są na miejscu, tj. podczas pobytu, według ustalonych kwot przez
właściciela obiektu, które wystarczą na pokrycie kosztów eksploatacji, naprawę uszkodzenia lub zakup
zagubionej rzeczy.


13. Za ukryte lub z premedytacją zatajone uszkodzenia i zniszczenia odkryte po wyjeździe gości lecz nie
później niż do dwóch tygodni właściciel ma prawo zażądać podwójnej stawki.


14. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w apartamencie przedmioty wartościowe i
środki pieniężne, dlatego należy zachować należytą staranność związaną z zamykaniem okien i drzwi w
momencie opuszczania apartamentu.


15. Na terenie obiektu należy zachować umowną ciszę nocną w godzinach od 23.00 do 7.00 rano.


16. Na terenie obiektu zabronione jest takie zachowanie gości i osób korzystających z usług obiektu które
rażąco może zakłócać spokojny pobyt innym gościom.


17. Równocześnie zastrzega sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom będącym pod widocznym
wpływem alkoholu lub środków odurzających oraz które zachowują się agresywnie, w sposób
powszechnie uznany za wulgarny lub nieprzyzwoity.


18. Osoby niebędące klientami mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie za uprzednią zgodą właściciela
i w czasie przez niego ustalonym.


19. Właściciel obiektu nie odpowiada za pojazdy zaparkowane na jego terenie oraz nie odpowiada za
jakiekolwiek szkody spowodowane przez osoby trzecie lub siły wyższe (np. wiatr, burza, woda, ogień,
prąd itp.). Parking jest bezpłatny wyłącznie dla klientów obiektu podczas ich pobytu.


20. Pobyt dzieci i młodzieży do lat 18 w Ośrodku dozwolony jest jedynie pod opieką osób dorosłych.


21. Właściciel obiektu nie odpowiada za niedogodności spowodowane z przyczyn od niego niezależnych, siły
wyższe (np. wiatr, burza, woda, ogień) lub za przerwy w dostawie prądu czy wody itp.


22. Zabrania się korzystania w apartamencie z własnych urządzeń elektrycznych, butli gazowych, rozpalanie
ogniska, grilla poza miejscami wyznaczonymi oraz używania środków pirotechnicznych, lampionów
szczęścia, petard itp.


23. Wszelkie odpady, śmieci należy segregować i umieszczać we właściwych pojemnikach znajdujących się
na terenie obiektu.


24. We wszystkich pomieszczeniach obowiązuje bezwzględny i kategoryczny zakaz palenia.


25. Wanna Jacuzzi jest integralną częścią obiektu Domino-apartamenty i dostępna jest dla wszystkich jego
klientów w godzinach od 10.00. do 22.00.


26. Przed przystąpieniem do kąpieli w wannie jacuzzi należy umyć całe ciało pod prysznicem mydłem i ciepłą
wodą.


27. Pokrywę termiczną wanny należy na czas kąpieli zdjąć (min. 2 os.) i odłożyć w bezpiecznym miejscu (nie
na trawie) a po jej zakończeniu jak najszybciej założyć ponownie.


28. Przed wejściem do wanny należy bezwzględnie zdjąć obuwie.


29. Z wanny korzystać mogą wyłącznie osoby zdrowe lub osoby, których dolegliwości nie stanowią
przeciwwskazań.


30. Osoby z dysfunkcjami układy krążenia , układy oddechowego, neurologicznymi i gastrycznymi oraz
kobiety w ciąży powinny korzystać z jacuzzi ze szczególną ostrożnością i po konsultacji lekarskiej.


31. Zabrania się korzystania z jacuzzi osobom chorym na choroby zakaźne, z zewnętrznymi widocznymi
schorzeniami dermatologicznymi lub z opatrunkami.

32. Za skutki zdrowotne korzystania z jacuzzi korzystający odpowiada osobiście i na własne ryzyko


33. Osoby niepełnoletnie mogą przebywać w wannie jacuzzi wyłącznie pod opieką osób dorosłych i na ich
odpowiedzialność.


34. Nie wolno korzystać z jacuzzi będąc pod wpływem alkoholu bądź innych środków odurzających.


35. Zabrania się zabierania do wanny jak również stawiania na jej krawędzi jakiegokolwiek jedzenia i
napojów.


36. Wejście/wyjście do wanny tylko w oznaczonym miejscu z zachowaniem szczególnej ostrożności.


37. Pierwszeństwo ma osoba wychodząca z wanny.


38. W jacuzzi może przebywać jednocześnie nie więcej niż 4 osoby a w basenie 3.


39. Zaleca się pobyt w jacuzzi nie dłuższy niż 20 minut.


40. Kąpiel w wannie odbywa się jedynie w pozycji siedzącej z wyjątkiem niecki basenowej.


41. Osobom przebywającym w wannie zabrania się: powodowania sytuacji zagrażającej własnemu
bezpieczeństwu i bezpieczeństwu osób korzystających z wanny lub mogących spowodować
nieszczęśliwy wypadek, użytkowania jacuzzi gdy dostęp do wanny jest zakazany, wpychania osób do
wanny, wnoszenia do wanny jakichkolwiek przedmiotów lub substancji chemicznych np. szamponów,
mydła, olejków, soli kąpielowych itp., zanurzania głowy i twarzy (z wyjątkiem niecki basenowej),
nieobyczajnego zachowania, bądź zachowania uznanego społecznie za nieprzyzwoite lub obraźliwe,
manipulowania przy dyszach i pokrętłach, wylewania wody z wanny, przestawiania temperatury wody.


42. Zbyt długie przebywanie w wannie może wywołać przegrzanie organizmu. Symptomy to: drgawki, nagły
spadek ciśnienia krwi, zawroty głowy, zasłabnięcie. Przeciwwskazania to między innymi: osoby z chorobą
niedokrwienną serca, nadciśnieniem, cukrzycą, alergią, stanami zapalnymi skóry, stanami zapalnymi dróg
moczowych, grzybicą, epilepsją, żylakami, choroby przewlekłe, choroby narządów płciowych, choroby
nerek, otwarte rany, menstruacja, uczulenie na chlor.


43. Goście korzystający z usług obiektu zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu.


44. Teren obiektu jest monitorowany w sposób ciągły a nagrania z kamer mogą być podstawą do
pociągnięcia do odpowiedzialności użytkowników, którzy nie stosują się do powyższego regulaminu
gwarantując jednocześnie iż monitoring prowadzony jest w sposób nienaruszający dóbr osobistych czy
godności użytkowników.


45. Osoby nieprzestrzegające regulaminu, lub korzystające z powierzonego mienia w sposób niezgodny z
niniejszym regulaminem mogą być z niego usunięte bez prawa do jakiegokolwiek zwrotu poniesionych
wcześniej opłat i wszelkich odszkodowań.